wtorek, 23 kwietnia 2013

Makaron z Tuńczykiem i Pomidorami



Witam Serdecznie
Dzisiaj przygotowałam na obiad makaron z tuńczykiem i pomidorami , jest bardzo smaczny a dodane oliwki nadają wyrazistego smaku :)


Będziemy potrzebować :

300g makaronu rurki
2 pomidory
1 puszka tuńczyka w kawałkach
2 łyżki zielonych oliwek
kilka gałązek bazylii
1 ząbek czosnku
2 łyżki oliwy lub oleju
sól , pieprz


Przygotowanie :

  1. Zaczynam od ugotowania makaronu zgodnie z przepisem na opakowaniu , po ugotowaniu odcedzam.
  2. Pomidory parzę wrzącą wodą i obieram ze skórki ( po sparzeniu skórka łatwiej odchodzi ) następnie kroję w gruba kostkę
  3. czosnek kroję w drobną kostkę
  4. umytą i osuszoną bazylię siekam
  5. tuńczyka odsączam z zalewy
Tak przygotowane składniki będę dusiła

  1. na rozgrzany tłuszcz wrzucam czosnek chwilę podsmażam
  2. następnie dodaję pokrojone pomidory i dusze przez około 2 minuty
  3. do podduszonych pomidorów dodaję tuńczyka , pokrojone oliwki , posiekaną bazylię i doprawiam solą i pieprzem wszystko podduszam około 1 minuty
  4. tak przygotowany sos dodaję do ugotowanego makaronu i wszystko razem jeszcze przez chwilę podduszam
Makaron mamy już gotowy , Życzę Smacznego
Pozdrawiam Babcia Ewa  




5 komentarzy:

  1. U siebie na blogu mam podobny przepis -bardzo dobre danie :)

    Pozdrawiam!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Szybkie i smaczne :) W sam raz na letni obiadek.

    OdpowiedzUsuń
  3. i taki dzisiaj zrobie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Babciu Ewo!
    Wspaniały przepis! W tym momencie odłożyłem talerz i myślę wziąć sobie kolejną porcję. Coś mi się wydaje, że z potrawy z całych 300 g makaronu nie zostanie nic.
    Jestem także bardzo wdzięczny Babci Ewie za bloga, który perfekcyjnie rozruszał moją kawalerską kuchnię.

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje za miłe słowa i cieszę się że smakowało :)

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...