Nowe Przepisy

środa, 30 kwietnia 2014

Sałatka z Tuńczykiem i Grzybami Marynowanymi


Witam serdecznie
Propozycja na prostą sałatkę z tuńczykiem i grzybami marynowanymi . Jest bardzo smaczna i szybka w przygotowaniu .


Będziemy potrzebować:

1 puszka tuńczyka w kawałkach
1 puszka kukurydzy (około 425 ml)
4-5 ogórki konserwowe ( w zależności od wielkości )
2 łyżki majonezu
150 g grzybów marynowanych (użyłam pieczarek ale można użyć z własnych przetworów)
4 jaja ugotowane na twardo
sól , pieprz


Przygotowanie:

  1. Tuńczyka odsączam z zalewy
  2. Kukurydzę również odsączam z zalewy
  3. Ogórki kroję w drobną kostkę
  4. Grzyby marynowane odsączam z zalewy i kroję w cienkie plasterki ( można pokroić w kostkę )
  5. Jajka gotuję na twardo i kroję w kostkę
Tak przygotowane składniki wsypuję do salaterki , dodaję majonez i wszystko razem mieszam . Na koniec doprawiam do smaku solą i pieprzem i jeszcze raz mieszam .

Sałatka z tuńczykiem i grzybami marynowanymi jest gotowa można podawać . Życzę smacznego .

Pozdrawiam Babcia Ewa   



3 komentarze :

  1. Świetna sałatka, a ja nie wiedziałam co zrobić z marynowanymi grzybkami :) u mnie ich nie jedzą, wiec jak nic przemycę je w sałatce :)

    OdpowiedzUsuń
  2. chyba się skuszę, choć za tuńczykiem nie przepadam, ale grzyby marynowane mam i lubię:)
    pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny pomysł żeby je wykorzystać w salatce :-)

    OdpowiedzUsuń

 
Copyright © 2014 Uwaga Babcia Gotuje.