Nowe Przepisy

poniedziałek, 10 marca 2014

Sałatka z Brokułem i Białym Serem


Witam serdecznie
Podzielę się przepisem na prostą i smaczną sałatkę z brokułem i białym serem.


Będziemy potrzebować :

1 brokuł
4 jajka ugotowane na twardo
220 g ser białego dobrze odciśniętego

na sos:
2 łyżki jogurtu naturalnego
2 łyżki majonezu
2 łyżeczki octu winnego jabłkowego
3 ząbki czosnku
1 pęczek szczypiorku
1 pęczek natki pietruszki
sól, pieprz

Link do filmu z przygotowania : Sałatki z brokułem i białym serem 


Przygotowanie :

Najpierw przygotuję brokuł :

  1. Brokuł dzielę na mniejsze kawałki i wrzucam do gotującej się wody – lekko osolonej i posłodzonej – i gotuję przez 5 minut
  2. następnie odcedzam i dostawiam do wystudzenia

Teraz przygotuję pozostałe składniki sałatki

  1. Jajka ugotowane na twardo kroję w grubą kostkę
  2. biały ser również kroję w grubą kostkę
  3. obrany czosnek drobno kroję
  4. umytą i osuszoną natkę pietruszki i szczypiorek drobno siekam

Przygotowanie sosu :
  1. do miseczki daję jogurt , majonez , pokrojony czosnek , posiekaną natkę pietruszki i szczypiorek , ocet jabłkowy ,doprawiam solą , pieprzem
  2. i wszystko razem dokładnie mieszam – sos mam gotowy

Końcowe przygotowanie sałatki z brokułem i białym serem

  1. wystudzony brokuł kroję w kostkę i wrzucam do salaterki
  2. do pokrojonego brokułu dodaję pokrojone jajka i biały ser
  3. polewam sosem i wszystko razem dokładnie mieszam

Sałatka z brokułem i białym serem jest gotowa można podawać Życzę smacznego


Pozdrawiam Babcia Ewa  





7 komentarzy :

  1. Dobry sposób Babciu na przemycenie sera, takiej sałatki jeszcze nie jadłam, a brzmi ciekawie.
    Pozdrawiam cieplutko!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest bardzo dobra , a dzięki sosowi ( sosu nie wiem jak to do końca odmienić :) prawie nie czuć że dodany jest zwykły biały ser , wszystko się dobrze komponuje :)

      Usuń
  2. Ewa gotuje, Ewa smakuje :) Ewuś u Ciebie prawdziwie wiosennie :)
    Ja wczoraj robiłam z selera i ananasa...troszkę za mało pokroiłam seler i były takie nitki. Ale dało się zjeść. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ewa gotuje, Ewa smakuje :) a Elusia rymuje :)

      jak dało się zjeść to znaczy że była dobra :)

      Usuń
  3. Szybka, prosta i pyszna :) Ja bym tam może jeszcze fetę widziała ;)

    OdpowiedzUsuń

 
Copyright © 2014 Uwaga Babcia Gotuje.