Nowe Przepisy

czwartek, 27 lutego 2014

Udka z kurczaka na Obiad


Witam Serdecznie
Prosty przepis na szybkie w przygotowaniu udka z kurczaka do obiadu w pikantnym sosie .


Będziemy potrzebować :

2 udka z kurczaka
2 łyżki koncentratu pomidorowego
3 łyżki oleju
2 ząbki czosnku ( lub jeden duży )

przyprawy :
2 łyżeczki papryki słodkiej
1 łyżeczka chili
1/2 papryki ostrej
1/2 łyżeczki pieprzu
1/2 łyżeczki kurkumy
szczypta soli do smaku

Przygotowanie :

Udka można przygotować na patelni lub w naczyniu do zapiekania i zapiec w piekarniku . Ja tym razem przygotowałam w piekarniku .

Przygotowanie sosu :
  1. do miseczki daję koncentrat pomidorowy , olej , czosnek przeciśnięty przez praskę , przyprawy
  2. i wszystko razem dokładnie mieszam aż się połączy – sos jest gotowy

Przygotowanie udek z kurczaka
  1. Udka dokładnie myję i osuszam
  2. Następnie udka dokładnie smaruję przygotowanym sosem z każdej strony i wkładam do naczynia
  3. Naczynie wstawiam do nagrzanego piekarnika do 180 stopni i zapiekam około 35 minut ( naczynia nie nakrywam )

Pikantne udka z kurczaka są gotowe Życzę smacznego


Pozdrawiam Babcia Ewa  



3 komentarze :

  1. Pysznosci. Danie godne tłustego czwartku. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  2. Jakie ładne sztuki mięsa. Ja dziś nie miałam czasu na obiad i poszłam na łatwiznę, kupiłam kartacze. A co mi tam...raz nie zawsze :)

    OdpowiedzUsuń

 
Copyright © 2014 Uwaga Babcia Gotuje.