Nowe Przepisy

środa, 26 czerwca 2013

Pierogi z Jagodami


Witam Serdecznie
Dzisiaj rano byłam na spacerze w lesie i nazbierałam trochę jagód z których zrobiłam pierogi.


Będziemy potrzebować :

porcja ciasta z przepisu :
2 szklanki jagód
2 łyżki cukru
200g jogurtu naturalnego lub śmietany 12%
1 łyżka masła


Przygotowanie :

Nie będę opisywała jak zrobić ciasto na pierogi tylko podam link do wpisu z przepisem na ciasto: 

  1. jagody płuczę na sicie pod bieżącą zimną wodą i osączam
  2. przygotowane ciasto wałkuję na cienki płat i wykrawam za pomocą szklanki krążki
  3. osączone jagody zasypuję 1 łyżką cukru
  4. na krążek ciasta nakładam około 1 łyżeczki jagód i dokładnie zlepiam brzegi aby farsz nie wydostał się podczas gotowania do wody
  5. tak przygotowane pierogi wrzucam do gotującej się wody lekko osolonej
  6. i gotuję około 3 minut od wypłynięcia pierogów
  7. ugotowane pierogi polewam roztopionym masłem
  8. teraz do jogurtu lub śmietany dodaję pozostały cukier i mieszam , następnie polewam tak przygotowanym jogurtem lub śmietaną pierogi.
Pierogi z jagodami są gotowe życzę smacznego

Pozdrawiam Babcia Ewa








8 komentarzy :

  1. Zazdroszczę, uwielbiam pierogi z jagodami!
    Musze kupić i wybrac się do babci na lepienie;)

    OdpowiedzUsuń
  2. świetny pomysł:) ja lubię jeszcze z truskawkami:d zresztą z każdym owocem są pyszne:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam pierogi z jagodami !
    Pozdrawiam
    myszkagotuje.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Aż boję się zacząć z tymi pierogami, bo utyję.
    Sezon jagodowy to moja klęska postanowień.
    Ale zrobię i zjem tylko osiem! Przyrzekam.
    A takie robione z borówek osobiście zebranych w lesie
    smakują podwójnie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Czy z mrożonych jagód tez można zrobić? i czy trzeba je rozmrażać?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak można zrobić z mrożonymi i nie trzeba rozmrażać jagód

      Usuń

 
Copyright © 2014 Uwaga Babcia Gotuje.